31/8/09
Επειδή εσείς μας το ζητήσατε.
Το Mazda CX-7 στο e-κονικό "γκαράζ" του MAUTOR επειδή εσείς μας το ζητήσατε
Το Mazda CX-7 αντιπροσωπεύει απόλυτα την γενικότερη φιλοσοφία της εταιρίας του γνωστού Zoom-Zoom. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή το μοντέλο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από την Αμερική τον Απρίλιο του 2006, ενώ στα μέρη μας και την Ασία κυκλοφόρησε το 2007. Μέχρι το Δεκέμβριο του 2008 η παραγωγή του ανήλθε στις 165,000 μονάδες ενώ από τη στιγμή που κυκλοφόρησε έχει κερδίσει πάνω από 10 παγκόσμιους αυτοκινητιστικούς τίτλους. Αυτοί και μόνο οι αριθμοί δείχνουν ότι δεν πρόκειται για ένα τυχαίο όχημα. Ανήκει στην κατηγορία οχημάτων ελεύθερου χρόνου τα γνωστά SUV. Για την ακρίβεια ξεφεύγει από τα ανίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας του και αυτό όχι μόνο της φουσκωμένης εμφάνισής του, που παραπέμπει στο Mazda RX-8 (άλλωστε αυτός που σχεδίασε το concept RX-8 (RX-01) σχεδίασε και το CX-7)αλλά και των επιδόσεών του. Κάτω από το καπώ του βρίσκεται ο 2,3 λίτρων τούρμπο κινητήρας, του Mazda 3 MPS, που αποδίδει 260 ίππους και 38 χλγμ. ροπής για να κινεί με σχετική ευκολία τα 1.770 κιλά του οχήματος. Το Mazda CX-7 εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης. Έτσι, λοιπόν, υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς, οποτεδήποτε όμως χρειαστεί μπορεί να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής και στους πίσω τροχούς. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται με τη βοήθεια ενός ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη, ο οποίος είναι εφοδιασμένος με υδρόψυκτο σύστημα ψύξης για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Πετυχαίνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, επίδοση που το κάνει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό απέναντι σε αντιπάλους της κατηγορίας όπως το Nissan Murano, Toyota RAV4 και το Honda CR-V.
Στα ατού του CX-7 συγκαταλέγονται και οι μεγάλοι χώροι του για τους επιβάτες -παρόλο που το πορτμπαγκάζ διαθέτει 455 λίτρα- ενώ, όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν, η πρακτικότητα ανέρχεται στα 1.348 λίτρα.
Από πλευράς κατανάλωσης, η Mazda ανακοινώνει μέση τιμή 10,2 λίτρων ανά 100 χλμ. μεικτού κύκλου, μια λογική τιμή για τον τύπο του οχήματος, αλλά πάντα σύμφωνα με τα όσα δηλώνει η μαμά εταιρία τι στην πραγματικότητα ισχύει δεν το γνωρίζουμε.
Το Mazda CX-7 προσφέρει πολύ καλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας, αφού εκτός των άλλων διαθέτει το σύστημα απορρόφησης και κατανομής της ενέργειας πρόσκρουσης της Mazda, 6 αερόσακους ασφαλείας, κολώνα τιμονιού και μπροστινά καθίσματα με δυνατότητα απορρόφησης της ενέργειας κατά την πρόσκρουση, αλλά και πεντάλ φρένου, το οποίο σε περίπτωση σύγκρουσης κινείται προς τα πίσω, αποτρέποντας τον τραυματισμό του ποδιού του οδηγού. Το CX-7 έχει μάλιστα λάβει 5 αστέρια στην εμπρόσθια και στην πλευρική πρόσκρουση.
Σύντομα αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το Facelift του μοντέλου οι μοναδικές αλλαγές εστιάζονται εξωτερικά στο νέο μπροστινό προφυλακτήρα, στα νέας σχεδίασης πίσω φώτα με διάφανο πλαστικό και στη νέα ποδιά στο πίσω μέρος αφού πλέον το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας υιοθετεί τις σχεδιαστικές γραμμές των «6» και «3», με τις οποίες το CX-7 έρχεται πιο κοντά στη νέα φυσιογνωμία που η Μazda θέλει να προσδώσει στα αυτοκίνητά της. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ο diesel κινητήρας «MZR-CD» των 2.2 λίτρων, προδιαγραφών Εuro 5, που σύμφωνα με την εταιρεία είναι καθαρότερος και φιλικότερος προς το περιβάλλον. Το CX-7 είναι το πρώτο ιαπωνικό επιβατικό αυτοκίνητο, του οποίου ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με το σύστημα «Selective Catalytic Reduction» (SCR) που περιορίζει τις εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα κατά 40%. Στο εσωτερικό, θα υπάρχουν νέα όργανα στο ταμπλό και επανασχεδιασμένοι αεραγωγοί, ενώ στην κεντρική κονσόλα θα υπάρχει και μία έγχρωμη οθόνη TFT 4,1 ιντσών. Η σημαντικότερη όμως αλλαγή αφορά στη γκάμα των κινητήρων, καθώς η βασική πλέον έκδοση θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 2,5 λτ. με τους 160 ίππους που προέρχεται από τα Mazda6 και Mazda3.
Οι διαστάσεις του είναι μ/π/υ 4675 / 1870 / 1645
Σχόλιο:
Το Mazda CX-7 είναι ένα SUV με χαρακτηριστικά GT σίγουρα μια διαφορετική προσέγγιση της κατηγορίας από μια εταιρία που έχει παράδοση στις αξιόπιστες και γρήγορες κατασκευές. Δεδομένης της κατανάλωσης, του όγκου και των κυβικών δεν αποτελεί ιδανική λύση για κάποιον ο οποίος κινείται καθημερινά στους δρόμους της πόλης. Μάλλον θα κάνει τη ζωή του μαρτύριο. Αντιθέτως η συμβίωση στην εθνική και σε ανοιχτές διαδρομές θα είναι σαφώς πιο διασκεδαστική. Όσο για τις ορεινές-εκτός δρόμου-διαδρομές δε θα λέγαμε ότι είναι το ιδανικό όχημα, αφού οι 18άρες ζάντες και η φιλοσοφία του αυτοκινήτου δεν εχουν off road προσανατολισμό. Αντιθέτως όπως δήλωσε και ο Shunsuke Kawasaki, υπεύθυνος για το πρόγραμμα του Mazda CX-7:
“Ονομάσαμε την γενικότερη προϊοντική ιδέα σαν "Metropolitan Hawk" (Το γεράκι της πόλης). Μπορείτε ίσως να φανταστείτε μια αστική περιοχή με πολλά κτίρια, όπου ένα γεράκι πραγματοποιεί μια βουτιά προς το θήραμα με τα φτερά του μαζεμένα σε στάση επίθεσης. Θεωρήσαμε αυτήν την εικόνα της ταχύτητας του γερακιού μέσα στην πόλη, σαν σήμα κατατεθέν της εξέλιξης του νέου μοντέλου.
Το CX-7 παραμένει πιστό στην παραπάνω εικόνα με την sport αλλά και εκλεπτυσμένη σχεδίαση και την εξαιρετικά δυναμική του απόδοση η οποία το ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Το CX-7 αναμιγνύει με επιδεξιότητα την οδική συμπεριφορά ενός sport αυτοκινήτου με την πρακτικότητα ενός SUV. "
Φωτογραφίες από το μοντέλο του 2007
Και από το μοντέλο του 2010
Prospectus Mazda CX-7
Ετικέτες
Ελλάδα,
σχολιάζουμε,
CX-7,
e-κονικό parking MAUTOR,
Mazda,
Mazda CX-7,
Parkadoros,
Sxolio
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας...